Staň se partnerem ankety Zlatý kuchař

MOŽNOSTI PARTNERSTVÍ: GENERÁLNÍ PARTNER

Mezi partnery akce nebude žádná z konkurenčních firem!

I. MOŽNOSTI KOMUNIKACE/ SPOLUPRÁCE PŘED AKCÍ

  1. Uvedení loga na pozvánkách a všech tiskových materiálech slavnostního večera Zlatý kuchař
  2. Uvedení loga a jména u PR článku akce Zlatý kuchař v časopise Gastro&Hotel
  3. Uvedení loga a jména u PR článku akce Zlatý kuchař v časopise AHR Fórum
  4. Uvedení loga a jména ve všech TZ a PR článcích souvisejících s akcí Zlatý kuchař
  5. Uvedení loga na webech a sociálních sítích Zlatý kuchař a Gastro&Hotel
  6. Uvedení loga na Gourmet mapě Zlatý kuchař
  7. Uvedení loga na diplomech pro oceněné kuchaře
  8. Umístění reklamního banneru společnosti na webech Zlatý kuchař a Gastro&Hotel (po dobu 6 měsíců)
  9. Uvedení loga na reklamních polepech na tramvajích k akci Zlatý kuchař
  10. Natočení propagačního spotu a zveřejnění na webech a sociálních sítích Zlatý kuchař a Gastro&Hotel
  11. Uvedení loga na plátně během tiskové konference (TK) Zlatý kuchař
  12. Prezentace propagačního spotu během TK Zlatý kuchař
  13. Možnost prezentace společnosti před novináři na TK Zlatý kuchař
  14. Možnost propagačních dárků pro novináře na TK
  15. Poděkování partnerovi během TK Zlatý kuchař
  16. Poskytnutí 3 vstupenek pro 6 zástupců partnera na slavnostní večer

II. MOŽNOSTI KOMUNIKACE/ SPOLUPRÁCE BĚHEM AKCE

  1. Prezentace propagačního spotu před zahájením slavnostního vyhlášení
  2. Představení partnera na začátku slavnostního vyhlášení
  3. Uvedení loga na plátně v průběhu slavnostního večera
  4. Elektronický banner na plátně v průběhu slavnostního večera
  5. Poděkování partnerovi během slavnostního večera
  6. Rozhovor ve video spotu TV Gastro&Hotel ze slavnostního večera
  7. Předání ceny vítězným kuchařům zástupcem společnosti
  8. Propagační nabídkový stánek (2 m2)
  9. Možnost umístění roll up v předsálí akce
  10. Možnost umístění reklamních tiskovin
  11. Možnost propagačních dárků pro návštěvníky

III. MOŽNOSTI KOMUNIKACE/ SPOLUPRÁCE PO AKCI

  1. Uvedení loga u PR článku akce Zlatý kuchař v časopise Gastro&Hotel
  2. Poděkování a představení v reportáži z akce Zlatý kuchař v časopise Gastro&Hotel
  3. Reportážní spot ze slavnostního večera s rozhovorem a logem společnosti zveřejněn v eZpravodaji Gastro&Hotel, na webech a sociálních sítích Zlatý kuchař a Gastro&Hotel
  4. Rozhovor na 1/1 strany v časopise Gastro&Hotel
  5. Uveřejnění 3x aktuality, pozvánky apod. v eZpravodaji Gastro&Hotel

 

MOŽNOSTI PARTNERSTVÍ: GOLD PARTNER

Mezi partnery akce nebude žádná z konkurenčních firem!

I. MOŽNOSTI KOMUNIKACE/ SPOLUPRÁCE PŘED AKCÍ

  1. Uvedení loga na pozvánkách a všech tiskových materiálech slavnostního večera Zlatý kuchař
  2. Uvedení loga u PR článku akce Zlatý kuchař v časopise Gastro&Hotel
  3. Uvedení loga a jména u PR článku akce Zlatý kuchař v časopise AHR Fórum
  4. Uvedení loga na webech a sociálních sítích Zlatý kuchař a Gastro&Hotel
  5. Uvedení loga na Gourmet mapě Zlatý kuchař
  6. Umístění reklamního banneru společnosti na webech Zlatý kuchař a Gastro&Hotel (po dobu 3 měsíců)
  7. Natočení propagačního spotu a zveřejnění na webech a sociálních sítích Zlatý kuchař a Gastro&Hotel
  8. Uvedení loga na plátně během tiskové konference (TK) Zlatý kuchař
  9. Prezentace propagačního spotu během TK Zlatý kuchař
  10. Možnost prezentace společnosti před novináři na TK Zlatý kuchař
  11. Možnost propagačních dárků pro novináře na TK
  12. Poděkování partnerovi během TK Zlatý kuchař
  13. Poskytnutí 3 vstupenek pro 6 zástupců partnera na slavnostní večer

II. MOŽNOSTI KOMUNIKACE/ SPOLUPRÁCE BĚHEM AKCE

  1. Prezentace propagačního spotu před zahájením slavnostního vyhlášení
  2. Představení partnera na začátku slavnostního vyhlášení
  3. Uvedení loga na plátně v průběhu slavnostního večera
  4. Elektronický banner na plátně v průběhu slavnostního večera
  5. Poděkování partnerovi během slavnostního večera
  6. Rozhovor ve video spotu TV Gastro&Hotel ze slavnostního večera
  7. Předání ceny vítězným kuchařům zástupcem společnosti
  8. Propagační nabídkový stánek
  9. Možnost umístění reklamních tiskovin
  10. Možnost propagačních dárků pro návštěvníky

III. MOŽNOSTI KOMUNIKACE/ SPOLUPRÁCE PO AKCI

  1. Uvedení loga u PR článku akce Zlatý kuchař v časopise Gastro&Hotel
  2. Poděkování a představení v reportáži z akce Zlatý Kuchař v časopise Gastro&Hotel
  3. Reportážní spot ze slavnostního večera s rozhovorem a logem společnosti zveřejněn v eZpravodaji Gastro&Hotel, na webech a sociálních sítích Zlatý kuchař a Gastro&Hotel
  4. Rozhovor na 1/1 strany v časopise Gastro&Hotel
  5. Uveřejnění 2x aktuality, pozvánky apod. v eZpravodaji Gastro&Hotel

 

MOŽNOSTI PARTNERSTVÍ: SILVER PARTNER

I. MOŽNOSTI KOMUNIKACE/ SPOLUPRÁCE PŘED AKCÍ

  1. Uvedení loga na pozvánkách a všech tiskových materiálech slavnostního večera Zlatý kuchař
  2. Uvedení loga u PR článku akce Zlatý kuchař v časopise Gastro&Hotel
  3. Uvedení loga u PR článku akce Zlatý kuchař v časopise AHR Fórum
  4. Uvedení loga na webech a sociálních sítích Zlatý kuchař a Gastro&Hotel
  5. Uvedení loga na Gourmet mapě Zlatý kuchař
  6. Uvedení loga na plátně během tiskové konference (TK) Zlatý kuchař
  7. Možnost propagačních dárků pro novináře na TK
  8. Poděkování partnerovi během TK Zlatý kuchař
  9. Poskytnutí 2 vstupenek pro 4 zástupce partnera na slavnostní večer

II. MOŽNOSTI KOMUNIKACE/ SPOLUPRÁCE BĚHEM AKCE

  1. Uvedení loga na plátně v průběhu slavnostního večera
  2. Představení partnera na začátku slavnostního vyhlášení
  3. Elektronický banner na plátně v průběhu slavnostního večera
  4. Poděkování partnerovi během slavnostního večera
  5. Rozhovor ve video spotu TV Gastro&Hotel ze slavnostního večera
  6. Předání ceny vítězným kuchařům zástupcem společnosti
  7. Možnost umístění reklamních tiskovin
  8. Možnost propagačních dárků pro návštěvníky

III. MOŽNOSTI KOMUNIKACE/ SPOLUPRÁCE PO AKCI

  1. Uvedení loga u PR článku akce Zlatý kuchař v časopise Gastro&Hotel
  2. Poděkování a představení v reportáži z akce Zlatý Kuchař v časopise Gastro&Hotel
  3. Reportážní spot ze slavnostního večera s rozhovorem a logem společnosti zveřejněn v eZpravodaji Gastro&Hotel, na webech a sociálních sítích Zlatý kuchař a Gastro&Hotel
  4. Rozhovor na 1/2 strany v časopise Gastro&Hotel
  5. Uveřejnění 1x aktuality, pozvánky apod. v eZpravodaji Gastro&Hotel

 

MOŽNOSTI PARTNERSTVÍ: BRONZE PARTNER

I. MOŽNOSTI KOMUNIKACE/ SPOLUPRÁCE PŘED AKCÍ

  1. Uvedení loga na pozvánkách a všech tiskových materiálech slavnostního večera Zlatý kuchař
  2. Uvedení loga u PR článku akce Zlatý kuchař v časopise Gastro&Hotel
  3. Uvedení loga u PR článku akce Zlatý kuchař v časopise AHR Fórum
  4. Uvedení loga na webech a sociálních sítích Zlatý kuchař a Gastro&Hotel
  5. Uvedení loga na Gourmet mapě Zlatý kuchař
  6. Uvedení loga na plátně během tiskové konference (TK) Zlatý kuchař
  7. Možnost propagačních dárků pro novináře
  8. Poděkování partnerovi během TK Zlatý kuchař
  9. Poskytnutí 1 vstupenky pro 2 zástupce partnera na slavnostní večer

II. MOŽNOSTI KOMUNIKACE/ SPOLUPRÁCE BĚHEM AKCE

  1. Uvedení loga na plátně v průběhu slavnostního večera
  2. Představení partnera na začátku slavnostního vyhlášení
  3. Poděkování partnerovi během slavnostního večera
  4. Rozhovor ve video spotu TV Gastro&Hotel ze slavnostního večera
  5. Možnost umístění reklamních tiskovin
  6. Možnost propagačních dárků pro návštěvníky

III. MOŽNOSTI KOMUNIKACE/ SPOLUPRÁCE PO AKCI

  1. Uvedení loga u PR článku akce Zlatý kuchař v časopise Gastro&Hotel
  2. Poděkování a představení v reportáži z akce Zlatý Kuchař v časopise Gastro&Hotel
  3. Reportážní spot ze slavnostního večera s rozhovorem a logem společnosti zveřejněn v eZpravodaji Gastro&Hotel, na webech a sociálních sítích Zlatý kuchař a Gastro&Hotel
  4. Uveřejnění 1x aktuality, pozvánky apod. v eZpravodaji Gastro&Hotel

 

Pro více informací kontaktujte Dianu Markovou – markova@gastroahotel.cz, dimark@email.cz